Chatbot funkcióval bővül a Magyar Vöröskereszt Facebook oldala
Az újításnak köszönhetően még gyorsabban tudunk segíteni!
Az újításnak köszönhetően még gyorsabban tudunk segíteni!
A koronavírus-járvány kapcsán az elmúlt évben jelentősen megnövekedett a Magyar Vöröskereszt Facebook oldalának látogatottsága. A veszélyhelyzet ideje alatt a közösségi média minél több funkcióját igyekeztünk kihasználni és eljuttatni az emberekhez a szervezetünk által biztosított lehetőségeket a segítségre és a segítségkérésre egyaránt. Legyen szó online adománygyűjtéseinkről, önkéntesek toborzásáról, a járvány elleni tevékenységeinkben elért eredményeink, valamint az alapvető óvintézkedések kommunikációjáról, az elmúlt hónapokban minden megtalálható volt a Facebook oldalunkon, miközben egyre többen kértek tőlünk segítséget ezen a felületen.
A megváltozott igényekre válaszul, a Magyar Vöröskereszt 2021-es ünnepi évével párhuzamban január 5-én elindítottuk a Magyar Vöröskereszt Facebook oldalának Chatbot funkcióját, melynek segítségével így még hatékonyabban tudunk kommunikálni a közösségünkkel.
A Chatbot funkcióval bárki kapcsolatba léphet, elég a Magyar Vöröskereszt központi Facebook oldalán az „Üzenetküldés” gombra (jobb felül) kattintania. Innentől kezdve a Chatbot automatikus kérdésekkel irányít el a honlapunk megfelelő felületeire.
A Chatbot jelenleg az alábbi 5 témakörben nyújt tájékoztatást:
A Magyar Vöröskereszt Chatbot funkciójának megismerését januárban edukációs Facebook bejegyzések is segítik majd, melyek három nap eltéréssel jelennek meg, és az egyes funkciókat mutatják be.
A Magyar Vöröskereszt Chatbot funkciója partnerünk, a Rewart segítségével jöhetett létre.