#lanybolnove

Magyarországon minden tizedik nőt érinti a menstruációs szegénység, azaz a lányok és nők 10%-ának nincs lehetősége a számára szükséges higiéniás terméket...

Minden Rossmannban vásárolt Always betét csomag után egy darab betéttel segíti a Procter & Gamble a Magyar Vöröskereszt #lánybólnővé programját. A menstruációs...

Az Always és a Magyar Vöröskereszt a tavalyi sikeres kezdeményezésük után idén újra elindítja #NeMaradjLe adományozási kampányát, amelynek célja, hogy felhívja a figyelmet...

A december 5-i évértékelő szakmai értekezleten a a jövő évi célokat is kijelölték

Világszerte fiatal lányok és nők milliói hiányozhatnak az iskolából és később a munkából is, mert nem elérhetők számukra az alapvető női intimhigiénés termékek. A...

Az Always és a Magyar Vöröskereszt országos kampánya a mélyszegénységben élő lányok megsegítésére