Főbb feladatok:

  • pénzkezelési munkák elvégzése
  • pénztárral kapcsolatos adminisztrációs tevékenységek elvégzése
  • szigorú számadású nyomtatványok kezelése

Elvárások:

  • minimum középfokú szakirányú végzettség
  • gazdasági területen szerzett szakmai tapasztalat
  • csapatjátékos, ugyanakkor nagyfokú önállóság a munkában
  • precíz, pontos, megoldást kereső személyiség
  • MS Office alkalmazás (Word, Excel, Outlook) felhasználó szintű ismerete

Előnyt jelent:

  • valuta pénztárosi szakképesítés
  • civil szervezetnél szerzett tapasztalat

Munkavégzés helye: Budapest

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérem fényképes szakmai önéletrajzát, motivációs levelét, fizetési igény megjelölésével a hr@voroskereszt.hu e-mail címre 2016. október 31-ig elküldeni.