Idén 16. alkalommal rendezték meg az online marketingkommunikációs szakma egyik legrangosabb versenyét, Az Év Honlapja pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyen összesen 201 nevezés érkezett. A Magyar Vöröskereszt a társadalmi és civil szervezetek kategóriában indult el, ahol „Az év honlapja Minőségi Díját” ítélték oda szervezetünknek.

A szakmai zsűritől az alábbi értékelést kapta honlapunk: „A Magyar Vöröskereszt 1881-ben jött létre. A 136 év alatt sokadszorra kell megújulni a kommunikációjuknak. Szerteágazó tevékenységeik ellenére igyekeztek egy jól használható és magas minőségű webes felületet létrehozni. Nem csak mobilról, vagy táblagépekről kezelhető, de gondoltak a gyengénlátókra és a színtévesztőkre is.  Segítségre szorulók, adományozók, önkéntesek, vállalatok, véradók egyaránt hasznosnak fogják tartani ezt a weblapot. Gratulálunk.”

A díjátadóra november 15-én a Magyar Marketing Szövetség konferenciájának első estéjén került sor a Park Inn by Radisson Hotelben. Varga Edit (MTVA) és Varga István, a pályázat alapítója, valamint Dr. Eszes István (zsűrielnök) ünnepélyes keretek között hirdették ki az idei nyerteseket.

A díjat Nagy Gábor, a Magyar Vöröskereszt főigazgató-helyettese, Csali Annamária a Magyar Vöröskereszt kommunikációs vezetője és Radányi Zoltán, az EPAM User Experience Design igazgatója vette át.

A pályázatra egyébként a legtöbb nevezés az e-kereskedelem (25), a szolgáltatás (18), illetve a B2B (13) kategóriába érkezett. De sok jó megoldás született például Márkasite kategóriában is.

Az estről díjjal térhetett haza többek között a TelenorMyTV, a Simple alkalmazás, a Bónuszbrigád weboldala, az Inforadio.hu, de elismerést kapott Kaposvár és Székesfehérvár városának honlapja, valamint a a Greenpeace weboldala is. 2017 abszolút Év Honlapja győztese a Korszakalkotók mecénás program (UniCredit Bank Hungary) lett.

A díjazottak teljes listája az alábbi linken érhető el:

https://www.azevhonlapja.hu/dijazottak/dijat-nyert-weboldalak-2017