A Magyar Vöröskereszt és a Coca-Cola az elmúlt években több sikeres együttműködést tudhat maga mögött.  Legutóbb tavaly karácsonykor, a #SzerezzÖrömet kampánnyal támogattuk közösen a nélkülöző családokat.

A „Reklám helyett segítség” egy olyan, eddig példa nélküli összefogás, amelyben a Coca-Cola a forrásait a közösség szolgálatába állítja és áprilistól határozatlan ideig szünetelteti saját kereskedelmi reklámtevékenységét. Ez idő alatt, a Coca-Cola, valamint a vállalat többi márkáinak hirdetésekre szánt felületei és a közösségi média csatornái a Magyar Vöröskereszt üzeneteit közvetítik.

Ennek eredményeképp, a koronavírus ideje alatt az összes rendelkezésünkre bocsájtott felületet a lakosság hiteles tájékoztatására, és olyan, a veszélyhelyzet alatt is kiemelten fontos tevékenységeink népszerűsítésére használjuk , mint a véradás, önkéntesség vagy szociális segítségnyújtás.

 

Áprilistól szüneteltetjük a Coca-Cola és a többi márkánk kereskedelmi reklámtevékenységét, forrásainkat közösségeink és…

Közzétette: Coca-Cola – 2020. március 30., hétfő