http://voroskereszt.hu/hirek/passzolj-es-hozz-jatekba-egy-gyermeket-elindult-a-coca-cola-vb-kampanya/

„Passzolj és hozz játékba egy gyermeket!”


A Coca-Cola Vállalat történetének egyik legnagyobb szabású vb kampányába kezdett. A cél: meghívni a világot a futball közös ünneplésére. A kampány alatt a Coca-Cola páratlan hozzáférést, részvételt és kapcsolatteremtési lehetőséget szeretne biztosítani azért, hogy mindenki számára elérhető legyen a világbajnokság.

A hazai kampányban a Magyar Vöröskereszt is részt vesz az „Add tovább a mozgás örömét!” című promóciós nyereményjáték keretein belül.

A kampányt, az „Add tovább a mozgás örömét” c. nagyszabású promóciós nyereményjáték egészíti ki, amelyben a Coca-Cola terméket vásárlók vehetnek részt. Igazán izgalmas azonban majd a nyeremények utóélete lesz, ugyanis minden nyertes két egyforma ajándékot kap. Egyet maguknak tartanak meg, egyet pedig jótékonysági célra ajánlanak fel, az összesen 9 alapítvány közül, a Magyar Vöröskeresztnek is. Az akció ideje alatt naponta 100 + 100 focilabdát, 8 + 8 sportszer-utalványt és csocsót, valamint fődíjként vásárlási utalvánnyal együtt 1 + 1 autót sorsolnak ki.

„Passzolj és hozz játékba egy gyermeket!”
A Magyar Vöröskereszt országszerte 10 Családok Átmeneti Otthonát működtet, melyekben éves szinten 807 gyermeknek és családjának nyújt biztos otthont. A lakhatás megteremtése mellett fontos szempont a gyermekek szabadidős tevékenységeinek, tehetséggondozásának biztosítása, amelyhez már egy focilabda is nagy segítséget jelenthet. Passzolj, és hozz játékba Te is egy gyermeket, hogy ő is kapura lőhessen! A sportszerutalvány és csocsóasztal szintén a gyermekeket ellátó intézményekbe kerülnének. A vásárlási utalvány segítségével az otthonokban élő tehetséges gyermek részére vásárolnának sporteszközöket, a csocsóasztal pedig igazán izgalmas, közösségi szabadidős foglalkozást biztosíthatna mind a gyermekek, mind a szüleik számára.

„Elsősegélyt négy keréken!” A Magyar Vöröskereszt 2007 óta működteti Balatoni Elsősegélynyújtó Szolgálatát, melyen évente többszáz önkéntes védi a Balaton parton nyaralókat. A szolgálat indulása óta az önkéntesek 23 664 sérülést láttak el, és négyszer történt közvetlen életmentő beavatkozás. Az autó nagy segítséget jelentene a program logisztikai feladatainak ellátásában.

A kampányról bővebb információt a Coca-Cola Magyarország honlapján találhatnak: https://secure.coca-cola.hu/content/hu/corporate/sajtokozlemenyek.aspx?id=AA70494E-C803-400E-90B9-81DCA002045C [1]